لیگ دسته یک فوتبال بزرگسالان استان

ادامه صدر نشینی جام جم با پیروزی مقابل توحید بوشهر+جدول مسابقات

ادامه صدر نشینی جام جم با پیروزی مقابل توحید بوشهر+جدول مسابقات

پس از تعطیلی یک ماهه و از هفته نهم رقابت های لیگ یک استان،تیم جام جم صدر نشین بازیها به مصاف توحید بوشهری رفت که در دور برگشت با تقویت تیم خود و اضافه کردن چند بازیکن با تجربه قصد راه یافتن به جمع مدعیان را داشت.

 

اما سرنوشت بازی را نه بازیکنان با تجربه که اینبار یک جوان رقم زد.

 

در ورزشگاه تختی شهرجم و در نیمه اول دو تیم بازی پایاپای و نزدیکی را داشتند.وقت کشی و بازی تاخیری توحید در این نیمه روی اعصاب تماشاگران و بازیکنان جام جم بود.

نیمه دوم در حالی شروع شد که جام جم برای رسیدن به گل و حفظ صدرنشینی بی تابی میکرد و گاه عجول نشان می داد.توحید نیز همانند نیمه اول سعی داشت با بازی تاخیری و درگیرانه یک امتیاز را حفظ کرده و در ضد حملات نیم نگاهی نیز به دروازه جام جم و کسب سه امتیاز داشته باشد.

 

مهران قائدپوری بازیکن باتجربه تیم بوشهری که سابقه بازی در پارس جم را نیز در کارنامه خود دارد به سختی در تلاش بود تا با درگیری های لفظی و به راه انداختن جنگ روانی جام جم را به حاشیه بکشاند،توحید تا دقیقه ۸۸ به آنچه می خواست رسیده بود و خود را برای کسب یک امتیاز آماده می کرد.

 

اما جواب حاشیه های بازیکن باتجربه این تیم را یک جوان جمی که به تازگی از امیدهای پارس جنوبی به جام جم پیوسته بود داد.

 

محسن خاکسار،یک فرار تماشایی با کار ترکیبی او و سید علی موسوی و شلیک تماشایی این مدافع چپ به سقف دروازه توحید ۳ امتیاز شیرین را برای جام جم به ارمغان آورد تا این تیم کماکان صدر نشین باقی بماند.

 

بازی آینده این تیم با پیکان و در شهر دیر میباشد.

 

گفتنی است رقابت های لیگ ۱ استان امسال با حضور ۱۰ تیم در یک گروه و بصورت رفت و برگشت برگزار می گردد که ۳ تیم جواز حضور در لیگ برتر استان را بدست می آورند.

 

تا پایان هفته نهم جام جم با کسب ۵ برد ۳ تساوی و ۱ باخت،۲۰ گل زده و ۱۲ گل خورده با تفاضل مثبت ۸ و کسب ۱۸ امتیاز صدرنشین است و آقای گل مسابقات تا این جای کار محمد حسن برفی مهاجم گل زن و گریزپای تیم جام جم با ۱۱ گل زده می باشد.

 

جدول مسابقات:



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *