تصاویر:

اختتاميه مسابقات فوتسال روستايي شهرستان جم(جام رمضان)

اختتاميه مسابقات فوتسال روستايي شهرستان جم(جام رمضان)

اختتاميه مسابقات فوتسال روستايي شهرستان جم جام رمضان در سالن ورزشي شهداي آبگرمك با حضور معاون سياسي فرماندار ، مسؤلين شهرستان جم و استقبال خوب ورزش دوستان برگزار شد .
اين مسابقات به همت هيأت ورزش روستايي شهرستان جم ، با حضور ١٦ تيم از ابتداي ماه مبارك رمضان شروع و در آخرين شب از اين ماه به پايان رسيد .
قهرمان اين دوره از مسابقات به تيم شهيد جوهري روستاي چاهه رسید که با با پيروزي بر تيم شهيد آهنجان بهارستان به تین مقتم دست یافت و مقام سوم اين دوره از مسابقات نیز به تيم روستاي صيدي با غلبه بر تيم بندانو رسید .
اين مسابقات با هدف ارتقاء سلامت جامعه ، تقويت نشاط اجتماعي و پر كردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به منظور پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و سوء مصرف مواد مخدر و با شعار ورزش دشمن اعتياد با همكاري اداره ورزش و جوانان شهرستان ، بهزيستي ، شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان خانه مشاركت هاي مردمي و جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي برگزار و از همكاري دراهكي رياست محترم اداره ورزش، سرهنگ اسدي فرمانده ناحيه مقاومت سپاه حضرت عباس و مجموعه حوزه و پايگاه هاي مقاومت ، هيأت فوتبال و داوران و شوراي اسلامي و دهياري روستا تقدير و تشكر به عمل آمد .
در پايان ضمن اهداء كاپ قهرماني به هر سه تيم هدايايي نيز به رسم يادبود تقديم شد .

تصاوير:

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *