احمد قاسمی خبر داد:

آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم در چهارشنبه سوری

آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم در چهارشنبه سوری

تاورتا؛رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم جهت ارایه خدمت به مردم در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش تاورتا به تقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال ۱۳۹۵ با  دو دستور کار، طرح بسیج سلامت نوروزی و چهارشنبه سوری در محل سالن اجتماعات فرمانداري جم برگزارشد.

رياست شبكه بهداشت و درمان شهرستان از شروع طرح بسیج سلامت نوروزی ( از تاریخ ۱/۱۲/۹۵ لغایت ۱۵/۱/۹۶) همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: در این طرح ۹ نفر از بازرسین بهداشت محیط در کل شهرستان در ساعات اداری و غیر اداری بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت خواهند کرد.

احمد قاسمی اضافه کرد: اماکن عمومی،اماکن بین راهی،سامانه های آبرسانی،نقاط اسکان مسافرین نوروزی،پمپ بنزینها و… مکانهایی هستند که تحت نظارت این بازرسان قرار خواهند گرفت.

دبیر کارگروه سلامت شهرستان جم ضمن اعلام آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان در شب چهارشنبه سوری، عنوان کرد: با توجه به مشکلات و حوادث چهارشنبه سوری در سالهای قبل، جهت حفظ آرامش جامعه و جلوگیری از بروز حوادث در کنار سایر ادارات و سازمانهای مربوطه آماده خدمت رسانی به مردم هستیم.



نظرات

2 پاسخ به “آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم در چهارشنبه سوری”

  1. کنکور گفت:

    وای خیلی خوبه ساییتون

  2. عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید
    شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *