💢اقای مدیر عامل شعار بس است به داد پارس برسید!

💢اقای مدیر عامل شعار بس است به داد پارس برسید!

✔️تاورتا

#یادداشت

✍🏼مصطفی هوشمند

💢اقای مدیر عامل شعار بس است به داد پارس برسید!

♻️باشگاه پارس جنوبی جم به مانند سال های گذشته، ابتدای فصل پرحاشیه و پر حرف و حدیثی را سپری می کند و یکبار دیگر شاهد تکاپوی مسئولین سیاسی و ورزشی استان و شهر برای حل مشکل مالی، معضل لاینحل این باشگاه می باشیم.
◀️در پایان فصل گذشته شاهد تلاش های خانم نماینده و یافتن راه حلی برای پایان دادن به معضل مالی بودیم که با برگزاری چند جلسه با شورای راهبردی پتروشیمی ها این نوید را می داد فصل را بدون دغدغه شروع کنیم، اما از گوشه و کنار باشگاه خبرهای ناخوشایندی به گوش می‌رسد.

⬅️مدیر عامل منطقه ویژه با وجود تمام قول و قرارهایی که گذاشته بود برای حمایت بی چون و چرا از تیم از نظر مالی و استقرار تیم در شهرستان جم، به نظر می‌رسد تیم را رها کرده است و به نحوی که سرمربی باشگاه که با نظر مستقیم مدیر عامل منطقه ویژه، امسال سکان هدایت تیم را برعهده گرفته است از بی توجهی موسوی دلخور شده و با اما و اگر به شیراز آمده است.
اگر به گذشته برگردیم و به سابقه مدیر عامل منطقه ویژه نگاهی بیندازیم ما را سخت نگران می‌کند.
انحلال دفتر پایانه های نفتی از خارگ به تهران در زمان ریاست ایشان اتفاق افتاد. بی توجهی به تیم، بلاتکلیفی مدیریت باشگاه و مشکلات مالی متعدد از ابتدای فصل جدید به نظر می‌رسد سال سختی را در پیش روی باشگاه پارس جنوبی جم قرار دهد که حیات ورزشی آن به تصمیم مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارس بستگی دارد. اندک نگاهی به این تیم می‌تواند شرایط پارس را همانند دیگر تیم های نفتی جنوب (نفت مسجد سلیمان وصنعت نفت ابادان )کند یا سرنوشت دفتر پایانه های نفتی خارگ در انتظار پارس باشد.
◀️اقای مدیر عامل لطفا تنها دلخوشی مردم را از آنها نگیرید
این تیم غوطه ور در مشکلات مالی است تا دیر نشده برای رفع این مشکل تدبیر کنید.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *