پیروزی در خانه پس از 75 روز

کللی فرد امید را به شاهینی ها بازگرداند+تصاویر

تاورتا؛شاهینی ها که این بار حمید کللی فرد را روی نیمکت خود داشتند، پس از حدود ۷۵ روز در خانه به پیروزی رسیدند تا بارقه های امید در این تیم جهت صعود به لیگ آزادگان زننده شود.

به گزارش «تاورتا» به نقل از خلیج فارس؛ در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دو کشور، شاهین شهرداری بوشهر در شرایطی میزبان همنام ماهشهری بود که محمد احمدزاده اخراج و کللی فرد مربی خوشنام هم استانی جایگزین وی گردیده بود.

در این بازی شاهین شهرداری با سیستم چهار مدافع و یک هافبک دفاعی به مصاف تیمی رفت که شانس صعود هم داشت.

در نیمه اول، میزبان که حمایت هواداران خود را به همراه داشت چند موقعیت را خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش دروازبان حریف مهار شد. نیمه دوم سرمربی شاهین با آوردن تمام نیروهای بلند زن و تهاجمی خود دل به ارسال ها بست که سوادکوهی و مسعود نظرزاده می توانستند گلزنی کنند که هر کدام با بدشانسی به بیرون رفت.

در واپسین دقایق بازی، مجید خدابنده لو روی پاس حاج عربی یار تعویضی شاهین گل حساس و سه امتیازی بازی را به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود. این برد خانگی شاهین شهرداری را ۲۷ امتیاز کرد و تا مکان چهارم جدول بالا برد. حالا تیم پر طرفدار بوشهری بعد از هفته ها بحران و عدم موفقیت در کورس صعود قرار گرفت تا برای سه بازی آتی خود برنامه ریزی کند.

کللی فرد پس از این بازی تاکید کرد: هدف ما صعود به لیگ آزادگان است و از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف دریغ نمی کنیم.

موسی قنواتی مربی حریف ماهشهری هم به نتیجه بازی اعتراض داشت و گفت: نتیجه عادلانه این بازی مساوی بود اما تیم حریف با خوش شانسی توانست برنده میدان لقب بگیرد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *