پیام ریيس دستگاه قضا شهرستان جم به مناسبت هفته دولت

پیام ریيس دستگاه قضا شهرستان جم به مناسبت هفته دولت

رییس دستگاه قضایی شهرستان جم با تبریک هفته دولت و آغاز به کار دولت دوازدهم ؛
از رییس جمهور خواست در این دوره به سیاستهای داخلی به ویژه حوزه مقابله با فساد ،باند بازی وتبعض در ادارات دولتی توجه ویژه‌ای داشته باشد.
سهیلی با بیان اینکه ایران فقط تهران نیست دولت هم فقط وزارتخانه‌های مستقر در تهران نیستند اظهار امیدواری در دوره جدید ریاست جمهوری توجه ویژه‌ای به انتخاب مدیران ارشد استانی و شهرستانی داشته باشد و مدیران مذکور از افراد صالح و دلسوز به حال مردم ونظام انتصاب شوند
سهیلی با بیان اینکه بنده ریاست محترم جمهور را فردی دلسوز و انقلابی میشناسم که دل در گرو پیشرفت کشور و سربلندی آن را دارد افزود قوانین و مقررات فعلی ما در حوزه مبارزه با فساد مربوط به چند دهه پیش وزمانی بوده که تب گرم انقلابی گری و حاکمیت روحیه وفرهنگ ارزشی و اخلاص بر مدیران حاکم بوده وگرایش به فساد در مدیران بسیار اندک بوده اظهار داشت زمان آن فرا رسیده که دولت در کنار مجلس با الگوبرداری از کشورهای موفق در امر مبارزه با فساد مانند چین و. …نسبت وضع قوانین کارآمد و بازدارنده که کسی جرات گرایش به فساد پیدا نکند وضع نمایند.
رییس دادگستری شهرستان جم در ادامه با یادآوری کلام حضرت امام رحمت الله علیه مبنی بر اینکه انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان هست و نه کاخ نشینان گفت متاسفانه در این سالها شاهد هستیم هر روز کوخ نشینان در ادارات بیش از پیش به حاشیه رفته و تبعیض ،باندبازی و پارتی بازی تهدید کننده حقوق این قشر از جامعه هستند.
سهیلی در پایان گفت مردم از رییس‌جمهور محترم انتظار دارند برای موفقیت در امر جلوگیری و مبارزه با فساد وکاهش آسیب ها به کشور ونظام گزینش مدیران ارشد و تاثیر گذار در استانها وشهرستانها ضمن تقویت تیم حراستی و نظارتی در بدنه دولت واستانها از افراد دلسوز، صالح وپاک دست استفاده نماید.

رییس دادگستری شهرستان جم همچنین از خدمات وتلاشهای فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان جم قدردانی نمود.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *