شک ندارم کی روش و کادرفنی اش بازیکنان پارس جنوبی را خواهند دید

مجتبی لطفی: جلوی استقلال انگیزه زیادی داشتم و یک محک جدی خوردیم

مجتبی لطفی: جلوی استقلال انگیزه زیادی داشتم و یک محک جدی خوردیم

مدافع پارس جنوبی از محک جدی این تیم مقابل استقلال در ارمنستان و در بازی تدارکاتی انجام شده حرف به میان می‌‌آورد.

به گزارش تاورتا و به نقل از گل، مدافع پارس جنوبی از محک جدی این تیم مقابل استقلال در ارمنستان و در بازی تدارکاتی انجام شده حرف به میان می‌‌آورد و معتقد است این دست بازی‌‌ها باعث می‌‌شود شاگردان تارتار با قدرت و هماهنگی بیشتری وارد مسابقات لیگ شوند. مجتبی لطفی که در این بازی تدارکاتی مقابل تیمی بازی کرد که قرار بود ابتدا در آن توپ بزند و بعد تصمیم به ماندن در پارس جنوبی جم گرفت از انگیزه‌‌هایش در این بازی گفت و اینکه برای این ماندن هدف ویژه ای دارد که رسیدن به اردوی تیم ملی است.

شرایط اردوی ارمنستان چطور پیش می‌‌رود؟
اردوی خوبی است و همه امکانات اینجا برای تیم فراهم است و دومین بازی تدارکاتی خودمان را مقابل استقلال انجام دادیم. هرچه بیشتر از اردو می‌‌گذرد بچه‌‌ها بیشتر با هم دیگر هماهنگ می‌‌شوند و راضی کننده است.

بازی با استقلال چطور بود؟
بازی خوبی بود. استقلال تیم قوی و پرمهره‌ای بود که یک محک جدی برای پارس جنوبی بود. هرچقدر بازی‌‌های تدارکاتی انجام می‌‌دهیم تیم یک دست تر می‌‌شود و با قدرت در لیگ ظاهر خواهیم شد.

مقابل استقلالی بازی کردی که قرار بود به این تیم بروی؟
من به شخصه انگیزه زیادی جلوی استقلال داشتم، با توجه به پیشنهادی که از این تیم داشتم. با توجه به تجربه خوبی که با آقامهدی تارتار داشتم و با توجه به مشورتی که با دوستان فوتبالی ام انجام دادم یک سال دیگر شاگرد ایشان هستم و خوشحال هستم. تمام تلاشم را می‌‌کنم که به هدفم برسم که دعوت شدن به تیم ملی است.

فکر می‌‌کنی پارس جنوبی امسال بازیکنانش توسط کی روش دیده و به تیم ملی دعوت شوند؟
صددرصد. با شناختی که من از کی روش و کادرفنی تیم ملی دارم به اسم باشگاه و بازیکن نگاه نمی‌کنند. خیلی بازیکنان در تیم ملی بودند که چهره نبودند و چهره شدند و ما هم همه تلاش خودمان را می‌‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و هم نماینده خوبی برای استان بوشهر باشیم و هم اینکه به تیم ملی دعوت شویم.

از حالا همه از حضور در شهرستان جم می‌‌ترسند. پارس جنوبی جم ناشناخته است و فکر می‌‌کنی بازی در جم برای حریفان سخت باشد؟
صددرصد. جوی که در ورزشگاه وجود دارد و روی حمایت هواداران حساب کردیم امیدوارم ما را تنها نگذارند تا از این امتیاز خانگی به نحو احسن استفاده کنیم. جا دارد از کل مجموعه پارس جنوبی، کادرفنی و مدیرعامل تیم تشکر ‌‌کنم و امیدوارم که بتوانیم نماینده خوبی برای مردم استان بوشهر باشیم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *