به قلم علی اکبر دانشور:وضعيت مبهم ورزشگاه تختي شهرجم خط قرمز مردم براي مسوولين

لزوم توجه مسوولين و نماينده مردم درمجلس با مطالبه گري در امورات تيم فوتبال پارس جنوبي جم

لزوم توجه مسوولين و نماينده مردم درمجلس با مطالبه گري در امورات تيم فوتبال پارس جنوبي جم

وضعيت مبهم ورزشگاه تختي شهر جم براي ميزباني ليگ برتر و سوء مديريت مديران باشگاه و لزوم توجه هرچه بيشتر مسوولين شهرستاني و استاني به این تیم و شهرستان باعث نگرانی و ناراحتی مردم شده است.

باتوجه به نزديك شدن به موعد مقرر فدراسيون فوتبال جهت تعيين وضعيت ورزشگاه تختي شهر جم و ميزباني در ليگ برتر در شهر جم متاسفانه شاهد كندي انجام مراحل كار ترميم اين ورزشگاه هستيم.

چمن ورزشگاه به جاي تعويض، ترمیم شده و رختکن ها نیز تخریب شده است همچنین کارهایی در نور ورزشگاه و اطراف چمن صورت گرفته که تاکنون هيچ خبري از اتمام آن نيست.

پيمانكار چمن مصنوعي كه با هماهنگي مسوولين منطقه ويژه اقدام به خريد چمن و وسايل مورد نياز كرده است و آن را تا پاي كار رسانده به يكباره و بنا به دلایلی تصمیم بر عدم شروع کار میگیرد.

مسوولين شهرستان و استان و بعضا مديران منطقه ويژه پارس جنوبي بايد بدانند كه مردم شهرستان جم توجه واهتمام ويژه اي به اين تيم دارند و در صورت وجود هرگونه مشكل در ميزباني از مسابقات ليگ برتر به شدت از كساني كه مخل انجام كارها خواهند شد دلزده و ناراحت خواهند شد؛ پس مي توان به جرات گفت خط قرمز مردم، اين تيم و شرايط ميزباني است كه اميدواريم مدنظر همه مسوولين ذي ربط علی الخصوص الماسي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي قرار گيرد.

تاورتا بنابر رسالت خبري خود مدتي قبل مطلبي در اين باب منتشر كرد كه باعث ناراحتي بعضي از مسوولين باشگاه شد اما اكنون شاهد آن هستيم كه ساير رسانه ها و مردم نيز به شدت نگران اين موضوع هستند.

از اوضاع احوال ورزشگاه كه بگذريم اوضاع تيم هم زياد بر وفق مراد مردم شهرستان جم نيست.

مسوولين اين تيم هيچ توجهي به پتانسيل و ظرفيت هاي موجود در شهرستان جم و منطقه ندارند تا جايي كه در كارهايي مانند روابط عمومي و يا حتي عكاسي نيز از توانمندي هاي موجود در جوانان شهرستان جم استفاده نمي كنند.

دلايل اين بي توجهي ها مشخصا به عدم مطالبه گري و بيخيالي مسوولين و مردم شهرستان جم برمي گردد كه جاي بسي تاسف دارد.

در تيم هاي پايه اين باشگاه كه بايد مبناي كار بر بازيكن سازي باشد نه نتيجه گرايي متاسفانه بامديريت افراد غيربومي از ظرفيت هاي بازيكنان بومي استفاده بهينه نمي شود گرچه امسال كمي اوضاع بهتر شده است اما در نهايت وضعيت مطلوبي در جريان نيست.

توجه به ظرفيت هاي مربيان و پيشكسوتان جمي قطعا در حضور و پيشرفت فوتباليست هاي جمي تاثير دارد كه دلايل اين بي توجهي ها از سوي مديران باشگاه و منطقه ويژه مشخص نيست.

مردم و مسوولين شهرستان جم و در راس همه نماينده مردم در مجلس بايد پاسخگوي اين بي عدالتي ها باشند و با مطالبه گري بيشتر مردم شهرستان جم و ورزشكاران اين شهرستان را به حق خود برسانند.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *