دانش افاضلي در پارس جنوبی جم

حاشيه يا آرامش كليد نابودي و موفقيت در لانه زنبور ها

حاشيه يا آرامش كليد نابودي و موفقيت در لانه زنبور ها

 

 

سید عظیم حسینی

هومن افاضلي در نيم فصل دوم ميهمان مردم خونگرم و هواداران فهيم پارس جنوبي جم شد.

اما هومن افاضلي مردي كه با علي دايي در فوتبال ايران مطرح شد از تئوريسين هاي مطرح و توانمند فوتبال كشور است كه در اين مورد ميتوان گفت جزء پنج مربي برتر كشور است.

كساني كه سرشته اي هرچند كوچك در فوتبال دارند خوب مي دانند كه تنها داشتند مدارك بالا و دانش خوب ضامن بقا و موفقيت يك مربي نخواهد بود.

افاضلي، مدت هاست در فوتبال كشور حضور دارد كه اوج آن را در تيم ملي و دستياري ميروسلاو بلاژويچ، برانكو ايوانكويچ و علي دايي مي توان ديد كه نشان از جايگاه بالاي علم و دانش وي است.

وي همچنين در تيم دوم وولورهمتون انگليس نيز سابقه مربيگري دارد كه خود نشان دهنده سطح بالاي دانش اين مربي اهوازي فوتبال كشور است.

اما با تمام اين تفاسير اگر وي داراي آرامش نباشد و حاشيه هاي تيم زياد باشد، كارش به مشكل مي خورد.

اين مربي توانا و با معرفت كه بسيار نجيب و با اصلات در رفتار است، كمي در مديريت اطرافش دچار نقايصي است كه نمونه آن در تيم نفت تهران مي توان يادآور شد.

هومن افاضلي در نفت تهران در پنج بازي اول تمامي امتيازات را دشت كرد اما به محض تغيير مالكيت و مشكلات مالي در تيم كنترل بازيكنان از دستش خارج شد تا تيم در سراشيبي سقوط قرار گيرد.

شرايط اما در تيم جنوبي با هواداران متعصبش بسيار متفاوت است. جمي ها نشان داده اند حتي تا ساعت آخر از مربيان خود حمايت مي كنند ولي تارتار شدن يا كمالوند بودن در دستان خود مربيان است.

حرف آخر اينكه اگر براي موفقيت تيم با هومن افاضلي، بخواهيم تلاش كنيم و گامي برداريم، همت همه مسئولين، رسانه ها و هواداران را طالب است كه با ايجاد آرامش و جوي آرام، اجازه شكل گيري تفكرات فني همراه با نظم و انظباط خاص هومن خان را بدهند، كه در اين شرايط است كه شور و نشاط نيم فصل اول، اولين حضور تيم در ليگ برتر تكرار خواهد شد.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *