گزارش تصويري

باحضور نماينده جنوب استان و فرماندار ليگ شطرنج شهرستان جم آغاز شد

باحضور نماينده جنوب استان و فرماندار ليگ شطرنج شهرستان جم آغاز شد

امشب در محل خانه جوان شهرك توحيد شهر جم با حضور الماسي نماينده جنوب استان و نوروزي فرماندار شهرستان جم ليگ شطرنج شهرستان افتتاح و آغاز شد.

در اين مراسم جمعي از مسوولين سياسي و ورزشي شهرستان نيز حضور داشتند.

عكاس: فاطمه زايري

تصاوير:

 



نظرات

2 پاسخ به “باحضور نماينده جنوب استان و فرماندار ليگ شطرنج شهرستان جم آغاز شد”

  1. روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر گفت:

    بسمه تعالی
    اطلاعیه
    راه اندازی سامانه خبری ۱۵۸۰ مربوط به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری کل استان بوشهر
    قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران برای بهبود عملکرد خود، ارتقای سلامت سازمان های متبوع و جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی باشد و در جهت نیل به این اهداف علاوه بر نظارت ها و بازرسی های درون سازمانی به اخبار و گزارش های شما مردم فهیم استان نیازمند است. با توجه به ضرورت وجود یک پل ارتباطی میان مردم استان و حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این راستا، سامانه خبری ۱۵۸۰ مربوط به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری کل استان بوشهر راه اندازی گردیده است. این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی به دو صورت صوتی و دریافت نمابر راجع به موارد سوء مالی، اخلاقی، اعمال نفوذ و یا پذیرش آن، جعل و یا مفقودی پرونده، کارچاق کنی، و اقدامات خلاف قانون مرتبطین با قوه قضائیه از جمله وکلاء و کارشناسان و هرگونه موارد مشکوک در سازمان های متبوع قوه قضائیه (دادگستری، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی، سازمان بازرسی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، شورای حل اختلاف، اداره زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی و دانشگاه جامع علمی کاربردی قوه قضائیه) می باشد. بدیهی است ارائه مستندات یا هرگونه سرنخی ، ما را در کشف و پیگیری سریع تر و بهتر به امور فوق الذکر کمک خواهد نمود.

    روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر

  2. روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر گفت:

    بسمه تعالی
    اطلاعیه فرآیند ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۶
    فرآیند ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۶ از روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۷/۹۶ در سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org آغاز شده است .داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۶جهت اطلاع ازشرایط و نحوه ثبت نام به سایت سنجش به نشانی فوق مراجعه نمایند . ضمنا مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۹۶ می باشد .
    روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *