درحاشیه بازدید از روند آماده سازی ورزشگاه تختی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم مطرح کرد:

باآمده سازی به موقع ورزشگاه تختی شهر جم در لیگ برتر فوتبال میزبان شایسته ای خواهیم بود

باآمده سازی به موقع ورزشگاه تختی شهر جم در لیگ برتر فوتبال میزبان شایسته ای خواهیم بود

تاورتا، عباس دراهکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در حاشیه بازدید فرماندار و مسوولین شهرستان از روند آماده سازی ورزشگاه تختی شهر جم به خبرنگار تاورتا گفت: تمامی مسوولین شهرستان دست به دست هم داده اند تا یکی از بهترین ورزشگاه های کشور را آماده میزبانی لیگ برتر کنند.

 

وی در این باره گفت: چندین جلسه هماهنگی درمحل فرمانداری برگزار شده است و هماهنگی لازم بین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و شرکت پالایش گاز فجر جم توسط فرماندارمحترم و همچنین معاون سیاسی وی به وجود آمده تاکار رفع نواقصات استادیوم در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

 

دراهکی افزود: در بحث آب چمن ورزشگاه جهت کشت و ترمیم آن باهماهنگی به موقع فرماندار ورزشی شهرستان و اداره ورزش و جوانان با اداره منابع آب، این مشکل به طور کامل رفع شد و اکنون دیگر مشکل تامین آب وجود ندارد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: زیرسازی زمین بانک چمن جهت کشت، توسط شهرداری محترم وشورای اسلامی وهمکارای سرپرست باشگاه پارس به سرانجام رسیده و در مراحل پایانی کار خود قرار دارد که از همه این دستگاه ها تشکر و قدردانی می کنیم.

 

عباس دراهکی در مورد مشکلات رختکن ورزشگاه تختی شهر جم اظهار داشت: رختکن ها باهماهنگی لازم وهمراهی هیات فوتبال شهرستان جم، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و شرکت پالایش گاز فجر جم در حال انجام است و تاچند روز آینده به پایان خواهد رسید.

 

وی در پایان گفت: بحث نور و سایرکارهایی که باید صورت گیرد با همراهی خوب مدیرعامل باشگاه و پیگیری مستمر فرماندارمحترم در حال انجام می باشد که از همه عزیزانی که جهت آماده سازی ورزشگاه و میزبانی مناسب تمام تلاش خود را انجام داده اند کمال تشکر و قدردانی می نماییم.

 

گفتنی است صبح امروز فرماندار جم به همراه مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی و تنی چند از مسوولین شهرستان از روند آماده سازی ورزشگاه تختی شهر جم بازدید کرند.

 

تصاویر:

 

 

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *