افتتاح نیروگاه فرودگاه عسلویه/ بهره‌برداری از آشیانه بالگردها

تاورتا؛در آئینی با حضور معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، چهار پروژه در منطقه ویژه پارس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش «تاورتا» به نقل از مهر؛ نیروگاه فرودگاه بین المللی خلیج فارس، هلی‌پورت و آشیانه هلی‌کوپتری فرودگاه، سامانه اطلاعات مکانی منطقه ویژه پارس و میدان خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور حبیب‌الله بی‌طرف معاون وزیر نفت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

http://media.mehrnews.com/d/2017/02/09/3/2371184.jpg

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: سامانه اطلاعات مکانی امروز افتتاح شد که از اهمیت بسیار زیادی در منطقه برخوردار است و امکان ذخیره‌سازی، بازیابی، بهنگام‌سازی، پردازش، تحلیل، مدل‌سازی، ارائه و نمایش اطلاعات مکان مرجع منطقه ویژه پارس را فراهم می‌کند.

مهدی یوسفی با اشاره به افتتاح نیروگاه فرودگاه بین المللی خلیج فارس اضافه کرد: این نیروگاه در زمینی به مساحت حدود یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۰۰ مترمربع در شمال شرقی فرودگاه اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح هلی‌پورت و آشیانه هلی‌کوپتری فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بیان کرد: احداث پورت هلی‌کوپتری به منظور ایجاد پایگاه هلی‌کوپتری در منطقه ویژه پارس اجرا شده که در راستای افزایش خدمات‌رسانی به صنعت نفت انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: ایجاد این زیرساخت باعث ساماندهی ایاب و ذهاب کارکنان به مناطق عملیاتی و ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در منطقه می‌شود که از اهداف صنعت نفت و پدافند غیرعامل است.

همچنین با حضور معاون وزیر نفت، میدان خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال افتتاح شد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *